ADCE ADVIES

ALWAYS FINDING THE RIGHT PEOPLE

Advies

Vraag advies over zoekmachineoptimalisatie voor u zich in avonturen stort

Een website is in dit internettijdperk iets heel gewoons geworden. Een bedrijf kan er niet meer zonder, al was het maar
om simpelweg aanwezig te zijn op het internet. Maar een efficiƫnte website is zoveel meer, in de eerste plaats een
marketingtool waarmee u mensen bereikt die uw bedrijf (nog) niet kennen maar wel op zoek zijn naar uw producten en
diensten of naar informatie erover. Die mensen komen meestal op uw website terecht via zoekmachines zoals Google.
Daarom is een goede positie in de zoekresultatenlijst belangrijk, en een efficiƫnte campagne voor search engine
optimization (SEO) of zoekmachineoptimalisatie zorgt daarvoor.

Wilt u vrijblijvend advies over SEO of zoekmachineoptimalisatie?  
Vul het formulier naast deze pagina in en we nemen zo snel mogelijk contact op met u!

Wees niet tevreden met alleen maar meer bezoekers, streef naar meer conversie
Het is verleidelijk om alleen aandacht te hebben voor optimalisatie voor zoekmachines zoals Google, Bing, Yahoo! Dat is
SEO tenslotte ook. Maar u hebt er niets aan als uw webpagina op de eerste positie staat in de zoekresultatenlijst terwijl
de inhoud ervan bestaat uit een opeenhoping van hetzelfde keyword. Die mag dan aantrekkelijk zijn voor een zoekrobot - en
ook dat is steeds minder het geval - de pagina wordt daardoor onbruikbaar voor menselijke bezoekers. Meer nog, die roept
irritatie op: menselijke bezoekers klikken meteen weg en de naambekendheid van uw bedrijf lijdt eronder. Zorg er daarom
voor dat de content van uw website aantrekkelijk en nuttig is voor menselijke gebruikers. Let er ook op dat die aangespoord
worden om actie te ondernemen: contact met u opnemen, zich abonneren op uw nieuwsbrief, iets nuttigs downloaden of, in
het beste geval, uw producten of diensten bestellen. Dat heet conversie, en dat is nog veel belangrijker dan alleen maar
meer bezoekers aantrekken.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn